Help!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sandra Ami - WaarBenJij.nu Help!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sandra Ami - WaarBenJij.nu

Help!!

Door: airstreamvakantie

Blijf op de hoogte en volg Sandra

05 Mei 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

De olie lekkage is nog niet verholpen! Ook de stuurbekrachtiging loopt leeg en het water is bijna op. Kortom; we staan langs de snelweg en mijn handige Harry probeert een oplossing te bedenken. We wisten dat we problemen konden krijgen, maar leuk is het niet. Leslie en ik wachten geduldig af!

• 05 Mei 2012 - 17:58

Yvonne Meester:

Dit klinkt niet goed. Sandra en Leslie blijf bij elkaar!!!
    Wie is Harry...?
    Hoop dat het "euvel" snel verholpen zal zijn. Succes verder.

Groetjes uit Dordt, Yvonne

• 05 Mei 2012 - 18:04

Paul:

Oeps, hoop dat allOeps, hoop dat alles goedkomt. MooOeps, hoop dat allOeps, hoop dat alles goedkomt. Mooie foto's zeg.

• 05 Mei 2012 - 20:08

Riet:

Had niet eerder tijd om te reageren.nou nou wat een pech zeg,dat wordt wachten op onderdelen denk,komt me bekent voor, wij moesten een week wachten op de onderdelen.sucses buddy.mooie foto's zeg.Leslie goede vlucht naar huis.xx

• 06 Mei 2012 - 02:45

Sandra:

Problemen zijn inmiddels redelijk verholpen dankzij mijn handige Buddy(Harry in het verslag) en Leslie en ik hebben olie gekocht terwijl Buddy bij de camper bleef langs de snelweg. Huurauto ingeleverd, camping gevonden met zeezicht, wel duur trouwens, en nu zijn we in San Francisco.

• 06 Mei 2012 - 09:31

Anita:

Fijn dat alles goedgekomen is. Nu dus maar weer lekker verder genieten!!

XXX Je zus